سلام،آدینه تون پر از شادی ....الان حدود دو سه ماهه مطلب نذاشتیم....خواستم بگم حال هممون خوبه..فقط سرمون شلوغه....و فردا شلوغ تر هم میشه...یعنی حاضرم آمونیاک خالص با اسید تنفس کنم ولی بوی ماه مهر به مشامم نرسه
..به زودی منتظر مطالب مون باشیم...
#Reihaneh
پروژه ی شماره ی یک...ما را در سایت پروژه ی شماره ی یک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 53